Cugnot Nicolas-Joseph (1725-1804), meganiese, militêre ingenieur, Franse skrywer en uitvinder, die groot stap, 'n stoom voertuig, wat oorspronklik ontwerp vir die sleep van artillerie te bou. Die Fardi, soos hy dit genoem Cugnot, begin sirkuleer op die strate van Parys in 1769. Dit was 'n driewiel voorwiel gemonteer op' n ketel en 'n twee-silinder vertikale en 50 liter verplasing, die voorwiel trekker en riglyn was die twee silinders wat direk op dit te draai. In 1770 bou hy 'n tweede model, groter is as die eerste, en dit kan asem 4,5 ton teen' n spoed van 4 km / h. Met hierdie weergawe is vervaardig wat beskou kan word "eerste motor ongeluk 'van die geskiedenis, onmoontlik, die behoorlike hantering van monumentale voertuig, wat geëindig het aan botsing met' n muur wat ineengestort as gevolg van die ongeluk. Cugnot nog tyd gehad om 'n derde weergawe te bou in 1771, wat nog steeds blootgestel vandag in die Nasionale Tegniese Museum in Parys.
In 1784 William Murdoch het 'n model stoom vervoer en in 1801 Richard Trevithick gery het' n voertuig in Camborne (Verenigde Koninkryk). Die eerste voertuie was ontwikkel sodanige innovasies as hand remme, en wiel spoed.
In 1815 Josef Bozek, gebou 'n enjin-aangedrewe motor met olie. Walter Hancock, in 1838, Robert Davidson gebou 'n elektriese lokomotief wat bereik 6 km per uur. Tussen 1832 en 1839 Robert Anderson uitgevind die eerste motor aangedryf deur nie-herlaaibare elektriese selle.
Belgiese Etienne Lenoir motor was wat deur 'n binnebrandenjin wat deur 1860, aangedryf deur steenkool gas.
In 1870, in Wene, was die uitvinder Siegfried Marcus bedryf binnebrandenjin brandstof basis, bekend as die "Eerste Marcus Car". In 1883, Marcus gepatenteerde 'n lae-spanning ontsteking is in die daaropvolgende modelle.
Dit word algemeen aanvaar dat die eerste motors met petrol was byna gelyktydig ontwikkel deur die Duitse ingenieurs werk onafhanklik: Karl Benz het sy eerste model in 1885 in Mannheim. Benz gepatenteer is dit op 29 Januarie 1886 en begin produksie in 1888. Kort daarna, Gottlieb Daimler en Wilhelm Maybach in Stuttgart, wat ontwerp hul eie motor in 1889.
No hay comentarios:
Publicar un comentario